loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 50 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (22)

وقتي.....

وقتی که به دخترم گفتم که باید به برادرش احترام بگذارد اما به پسرم نگفتم که به همان اندازه به خواهرش احترام بگذارد، باز هم برتر بودن مردانه ی پسرم را به او یادآوری کردم ...
وقتی که حجاب را به دخترم آموختم اما عفاف را به پسرم نیاموختم، به پسرم یاد دادم که نجابت فقط مخصوص زن است ...
وقتی که دخترم را برای یک ساعت دیر آمدن به خانه بازخواست کردم اما به پسرم اجازه دادم که آخر شب به خانه برگردد، به پسرم آموختم که برخلاف خواهرش می‌تواند خطا کند ...
وقتی که عشق ورزیدن را در دخترم گناه کبیره دانستم اما از رابطه داشتن پسرم با دختری نامحرم ذوق زده شدم که پسرم بزرگ شده، در واقع هوسباز بودن را به پسرم آموختم ...
وقتی که از کودکی به دخترم یاد دادم که زن باشد، کدبانو و صبور و فداکار باشد ... اما به پسرم فقط یاد دادم که قدرتمند باشد، در واقع نام خانواده را به پسرم آموختم نه مسئولیت خانواده را ...
وقتی ...
آری، من هم مقصرم که وظیفه ی مادری خود را در حق خودم و زنان جامعه ام به درستی انجام ندادم ...
من هم مقصرم که به جای اصلاح خودم فقط به جامعه ام انتقاد کردم ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/30 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

بالاخره متوجه ح من شدید.
این رابطه ها مثل خواهر برادری نمیمونه..و دختر وابسته میشه.و ب ازد هم نمیرسه چون پسره نمیخواد.
کلا یه شیر تو شیری میشه در اخر ک نگوووووو.
مراجعه کننده باشید شما ک انقدرم بحث و اختلاف نظر دارید با هم.
میگم نیسمو اقا امید کوله پشتی هم پست میگذاره هاااا.سر بزنید حال هواتون عوض شه!شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من که میام خواهرجونم

این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/06/30 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
اوووووووو....تا کجا رفتی...اولا اعتماد به سقفت منو کشته...البته این واگیرداره از خودم گرفتی ولی آخه میفهمی چی میگی...ببین اگه فک میکنی که آخرش اینطوری میشه(که البته عمرا اینطوری بشه)من حرفی ندارم...میشم یه مراجعه کننده معمولی به نام امید که فقط میاد و اینجا نظر میده در مورد پستات...حالا بعضی وقتا یه احوال پرسی هم میکنه ولی دوباره من رو یه چیز صد در صد مطمین شدم که دخترا نه خواهر برادر میفمن نه دوست معمولی...همین!...فقط ازدواج...که...نه حق نمیدم بهتون...دختر و پسر فرقی نباید داشته باشن...نه؟
پاسخ : وقتی اون خدایی که منوتو راخلق کرده میگه ما نمیتونیم خواهرو

برادر باشیم ویا دوست معمولی ...توچی میگی؟مگه میشه جلوی

احساسات راگرفت؟درست توعاشق نمیشی امامن چی؟اگه شدم تکلیفم چی میشه؟ کی جواب قلب شکسته منو میده؟

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/30 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

جیجلشو بخولم من...چه خوشمله این دخمله..مهلبونه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکبیا بغلم هیژیلی خودمی شکلکشکلکشکلکانیمیشن بغل نداری چرا؟!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکچ جوری بغلت کنم حالا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکدوستتدارم دختره پاک خداشکلکشکلکشکلک
پاسخ : قربونت برم من لایق این همه تعریف نیستم .....خودت خوبی

منوهم خوب میدونی .......

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/30 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

حالا شد.
دوست داشتن عیب نیست ..خخخ ازدواج تو این سن برا این نسل عیب است خخخخشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکوگرنه قبول.منم دوستش داشتم..خوبه؟!!!! شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
من از تو کوچیک ترم نسیمی..خودتو اذیت نکن.سن رو میگیم ک حالت جا بیاد بدونی فیسقیلی هستی..من خودم یه کودکم..از کامنتام مشخص نیست عایا؟؟شکلک
پاسخ : ابجی گلمم من که نمیخام الان ازدواج کنم ...میدونم ازدواج شرایط

میخاد ...من دوس داشتم چندسال بعد با کسی که دوسش داشتم ازدواج کنم.....حالاهم توکلم بخدا ....هرچی قسمت باشه

فیسگیلیه خودمی .....

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/29 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

خله تو از کجا میدونی میشد بااون خوشبخت شی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاید خدا یکی بهترشو برات کنار گذاشته؟
من جیگر نمیکنم درباره اینا ح بزنم دختر تو 12 سالته جرئتی داریاااااا.
درس بخون و پاک باش خدا یه خوبشو میذاره تو دامنت عشقممممممممممم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ای بابا چقدر سن منو برخم میکشید .....اصلا همسر وازدواج را

بیخیال ..ادم خوبی بود دوستش داشتم همین

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/29 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

نسیم جون منم میگم از امید شماره نگیر و بهش شماره نده هردوتون اسیر میشید و ببه قول خودت علاقه و هزارتا ماجرای دیگه
نسیم جون اگه دوست داری بعد از این عشق اول همسرت باشی پس خودت هم قبل از همسرت عاشق کسی نشو
پاسخ : من فقط دوست داشتم یکی همسرم بشه که سرنوشت توجهی

به ارزوی من نکرد ...حالاهم همسر برام مهم نیست .....

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/29 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیم خانومی خوبی؟
بابا ول کنید این شماره دادن ها رو
به خدا باز حال و هوات ابری میشه ها
نسیم جون تو یه هفته نیست که از اون عشق قبلیت راحت شدی حالا باز میخای با یه پسر حرف بزنی
پاسخ : ببین فرشته جون عشق قبلی من هیچوقت فراموش نمیشه

کاش اون ازم شماره خاسته بود...من حسی را که به اون داشتم

یه حس خاص بود ...درضمن من گفتنیها را به امید گفتم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/29 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

خیلی اوکی نیستم.
1/نمیتونم بگم چی شده.
2/شماره م رو خصوصی میذارم برات
3/هوام تویی رو خودم گفتم تمومش کنه وگرنه سرتق تر از تو بود.
4/ما دستمال نیستیم پسرای بد اینگونه رفتار میکنن گاهی
5/من حوصله این حرف مرفا رو ندارم و ب خاطر نسیمو شما و اینا میام وبتون وگرنه خودم در زندگیم قدری غرقم ک نگوووو.
6/میگی 1200 کیلو متر.قبول.یه مرد 37 ساله ک ب خاطر دختری ک ندیده این همه مسیر رو میاد تهران چی؟دوستم برام تعریف کردو نرفت ببینش ضایع شد.چ برسه شما ک پسری جوونی و شیطون.البته آقایی.
7/همین ح زدنا ادمارو گرفتار میکنه از من بگیر تا 90 ساله تا 17 و 12 ساله.
8/وبت رو جمع نکن فقط گاهی به همین سر بزن.ولی اگه جدید زدی به هیچ کدوم ادرس نده.اگه میخوای بدی پس اینو جمع نکن ما هستیم.راضیم هستیم.امیدم اقا م ک گفت همین خوبه.
9/گیر میدی باید گوشی داشته باشی یکی ام ک نداره و انسان وار داره زیستن میکنه چرا گیر میدی بهش نسیم.؟اقا امید گوشی نداشته باش بهتره.
10/نسیم من شماره تو میدم ولی به یه شرط.
میگی شماره امیدو میگیری بهش ز نمیزنی پس نگیر..ک نه اونو اسیر کنی نه خودتو.
منم میم یا از امید شماره بگیر یا من.تو تا بهمنی تو ی گوشی جا نمیشن خخخ
11/دختر بشیندرستوبخون ادا زنای 40 ساسله رو در نیار.
12/اقا امید شمام بچسب ب درست 30 ساله نیستی ک.
13/شیطان هیچی نیست مقابل ماها ولی گاهی خودمون شیطااان میشیم.
14/ازین به بعد راجع ب پست کامنت میدیم.
15/هر حرفی هست همین جا و دوستانه و بیخیاله خصوصی بازی و اینا.
شبخوش
پاسخ : ابجی خودت گفتی خصوصی ....هرچی توبگی خودتا ناراحت نکن

ایشالا بزودی خوشحال میشی ......

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/29 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

میخوای تو شمارتو بده من بهت زنگ بزنم
اینجوری خیلی بهتره
باشه
یا نه؟
پاسخ : چه داستانی شد این شماره دادن ....هفت خوان رستم شد

من چجوری به تو شماره بدم؟ من دیگه ایمیلم نمیرم وتازه مامانم

گفته اول شماره اونا بدم اگه اون تایید کرد شماره خودما بگم....

امید اگه واقعا عشق داری دنبال من نباش چون خودت میدونی

من زیبا هستم وبقول کوله پشتی بالاخره میایی دیدنم واونوقت

علاقه وبقیه ماجراها ...تازه اگه دانشگاه هم بیایی تهران که دیگه

میشه هرروز زنگ واس وهر هفته دیدن وبقیه ماجراها واگه این رابطه صمیمانه که چندسالم طول میکشه به ازدواج نرسه به هردومون اسیب میرسه وتازه بعیده ادم عشق چندین سالشو
فراموش کنه ....چند سال که از ازدواجش گذشت وهمه چی عادی شد همش دلش هوای عشقشو میکنه وتازه منوتو توی
سن وشرایطی هستیم که شاید عشق اول هم بشیم ومیدونی
عشق اول فراموش نمیشه ...اگه باز همه اینا را قبول داری ومیخایی با یه دختر که 5 سال ازت کوچکتره وقدرت جاذبه زیادی
داره باشی من حرفی ندارم ولی اگه واقعا عاشق دخترعموتی
منو بیخیال شو چون ناخوداگاه علاقه پیش میاد .....

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/29 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

سلام عسلم.
این روزا حالم خوب نینست.اتفاقات بدی افتاده گلم.تو دلت پاکه برام دعا کن .میدونم میگیره عزیزم.
پاسخ : عزیزم نگرانت شدم .....حتما دعا میکنم ولی خصوصی بگو چی

شده .....


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 1,571
  • بازدید کلی : 11,585