loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 39 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (3)

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد
عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد
گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی
یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد
گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری ، با دیوار بلند خیالم چه می کنی . . .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/31 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

حالا بزرگ شدی و میشه باهات منطقی ح زد.
خوشگلم منم خیلی تو زندگیم کوه داشتم ولی هربار ک رفتم مسجد و خدا و دعا و نماز رو جایگزین کردم و حتی قرائت روزانه نیم جزء،حالم خوب بوده و بهتر شدمو تازه فهمیدم ک چه عشقی رو از دست دادم و زمینیش رو جایگزین کرده بودم.ولی اگه با نت وقت پر کردمو ح زدن با مخاطبا و پست عاشقانه گذاشتن.نه تنها خوب نشدم بلکه بدترو بدترو بدتر...گریه و خستگی و فرار از خود و این حرفا.شکلکشکلکشکلک
یادت باشه با این کارا هم زندگیت خوب میشه و هم همسره خوب و فرزندان پاک خدا بهت میده..
یه درگوشی بهت میگم ب کسی نگووو.خدای نکرده باز با این همه توکل اگه شکست و ناخوشی برات پیش اومد بدون که هر کی رو خدا بیشتر دوست داره بیشتر امتحانش میکنه..نشه یهو بگی منی ک این همه باهات بودم خدا..چرا من؟!چرا منو انقدر اذیت کردی اینا..
بدون خداست..چیزی بده خوبه و چیزی بگیره بازم خوبه.چون خداست همه کاراش با جون دل میپذیرمو چشم میگم.
یادت باشه اول اخرمون خداست.
نسیم من از یه جایی با وب تو آشنا شدم ک فهمیدم خدا دوست داره تو گناه نکنی.
مراقب خودت باش عسلم به خصوص مراقب عفت پاک دخترونه ت.
منو دعاااا کن زیاد تا..
دوستت دارم خوشگله من شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : منم خدارا شا کرم که منو باتو اشنا کرد .......دوستت دارم هوااااااارتا

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/31 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

oh my god
دختر خانوممون ارتباط گرفته با خدا بد جوووور...
منو دعا کنی عسلییییییی. شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکچشم من نماز ک همیشه میخونم.دعا هم ک همیشه ارم..ولی بازم چشم.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اره دارم تازه عاشق خدا میشم وتصمیم دارم زیاد خونه معشوقم

برم یعنی مسجد

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/30 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

هیچی..وایمیسن نگاه میکنن ب دیوار دیگه لابد!
اونوقت این میشه حاله منو حال تو!
بهتر از تو نیست حالم مهتابم
چه کنم ز دوری یار کمی بیتابم
دختره خوشگل من باید بسازیم اما.
ورنه من شب تا خود صبح همش بیخوابم.
پاسخ : عزیزم من الان خیلی خوبم ...رفتم مسجد نماز جماعت وبرای

سال تحصیلی دعاکردم که خوب باشه ....توهم باخدا خلوت کن

خوب میشی .......


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 1,605
  • بازدید کلی : 11,619