loading...
شمعی در باد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/30 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

کلیییییییییییییییییییی نوشتم و کامنته دیگه ت رو باز کردم قبلی ک ارسال نشده بود پاک شد!!
این وبه آیا شماداری یا خروس قندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا پرشین وب بزن اه اه اها ها هاه اه اهاه اه اه اها ها هاه اه اه اه اه اهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکاعصاب نذاشته برام این مدت هکمش پاک میشه ..شیش ساعت نوشته بودم بادقت ..چقدر مهربون ..اخه چقدررررررررررررررررر هربون.کشته بودم خودموووووو شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکبشینم گریه کنم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ای خواهر کو حوصله که من اسبا ب کشی کنم پرشین بلاگ

دیگه به بزرگواری خودت ببخشید .....

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/30 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

آبی
صورتی
ولی اینجا صورتی ش خوشگل تره..برام بیارش خاله..بیار جلو در خونه مون تازشم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چشم میارم .ادرس بده

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/29 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

آآآآآآخخ جون بادکنک شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چه رنگیشو دوست داری؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 1,573
  • بازدید کلی : 11,587