loading...
شمعی در باد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حبیب غریبی در تاریخ 1394/07/12 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت خواهر خوبم مرسی از نگاه قشنگتون و ممنونم از دریای محبت شما من شما رو لینک کردم و ممنونم خیلی خیلی ممنونم شاد باشید و در پناه حقشکلک
پاسخ : ممنونم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/07/11 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

نیستی شیطون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : دارم تو مدرسه شیطنت میکنم .....

این نظر توسط بهار در تاریخ 1394/07/11 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

در مورد کامنتی که دادم آپم و در جواب گفتی اومدی ولی نتونستی نظر بدی
آیا مشکل از قالب وبمه
یعنی قبل از این قالب میتونستی نظر بزاری؟
پاسخ : گلممم مشکل از لب تاب من بود ...قاب تو عالیه

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/07/10 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

نسیم جون کجایی چند وقته کم پیدایی
حتما چسبیدی به درس و مدرسهشکلک
پاسخ : اره گلمممم

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/07/10 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام نسیم خانومی حالت خوبه؟
عیدت مبارک
مدرسه خوش میگذره؟
وواآیییی خوش به حال کوله پشتی که تو این عکس را بهش تقدیم کردی
پاسخ : اره مدرسه عالیه ....مرسی که سرمیزنی

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/07/10 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیمم..عیدت مبارک..خوشگلم دعاهات برام داره براورده میشه عسلی..بیشتر دعا کن ک نتیجه بده..منم دعات میکنم خواهر کوچولوی خودم شکلک
پاسخ : خدارا شکرررررر ....خواهری ایشالا به ارزوهات برسی

این نظر توسط بهار در تاریخ 1394/07/09 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

بازم سلام´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´. ¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶

پاسخ : امدم نتونستم نظر بدم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/07/07 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

وااییییی نسیم اینو تقدیم ب من کردی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ندیده بودم تیترش رو..مرسی خوشلگم..اشکمو در اوردی.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکمن از وب دخترای سن تو تقدیمی زیاد دارم ولی این خیلی بهم چسبد جیگررررشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم قابلی نداشت

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/07/06 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

توکل بر خدایت کن ،
کفایت میکند حتما ...

اگر خالص شوی با او ،
صدایت میکند حتما ...
پاسخ : امیدوارم .....

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/07/05 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

جیگرتووووووووووو شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عزیزی خواهری .......مرررررررررسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 1,593
  • بازدید کلی : 11,607