loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 72 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (19)

من یه دختر نوجوون هستم که یکسال پیش وارد دنیای مجازی شدم با وبلاگ شروع کردم ... توی وبلاگم دوستان زیادی داشتم اما

 

بتمام مقدسات قسم من نه به کسی شماره دادم ونه به کسی زنگ زدم ونه کارهای دیگه ...من هیچ وقت هیچ پسری را بازی ندادم

 

برای بالا بردن نظرات وبلاگم ....اصلا وبلاگ چه اهمیتی داره که من بخام برای نظر اون از ابروم مایه بذارم ....بعد از حذف وبم توسط بلاگفا

 

که همه ی وبلاگهای 93 را حذف کرد وبلاگ نویسی را گذاشتم کنار  اما امدم اینجا که برای خودم یه وبلاگ شخصی داشته باشم و

 

اشتباه کردم که ادرس اونو به امید دادم ..این وسط خیلی راحت دارن به اسم وبلاگ من ابرو ریزی میکنن ...عیب نداره خودشونا خسته

 

میکنن چون مهتاب یه شخصیت واقعی نیست....درهرحال قضاوت را به خدا میسپارم وتا تابستان با وبلاگم خداحافظی میکنم...اونقدر این

 

توهینها منو ناراحت کرد که تا ماهها از دنیای مجازی خداحافظی میکنم ...از شما دوستان هم خواهش میکنم دنیای زیبای منو بهم نریزید

 

برام مهم نیست توی مجازی چندتا پسر دخترباز  به هدفشون نرسیدند چی میگن ...مهم اینه که من در واقعیت موفقم ...دوستانی هم

 

که منو با حرف دیگران قضاوت میکنند بهتره دیگه زحمت دوستی به خودشون ندهند.......

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید
http://music.5kb.ir

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/07/27 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام نسیم خانومی
خوبی؟ سلامتی؟
نسیم رسیدن محرم را بهت تسلیت میگم و امیدوارم از این عزاداری هات نهایت استفاده را بکنی
برای منم دعا کن
مراقب خودت باش
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : التماس دعا ....

این نظر توسط بهار در تاریخ 1394/07/25 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿



آپــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــ ــــــــم


✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿
پاسخ : شرمنده من تا مدتی نیستم ونمیتونم سر بزنم

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/07/24 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوبی مهتاب مجازی؟...چه سوالیه من میپرسم معلومه که مهتاب مجازی خوب نیس....
ناراحت که نمیشی بهت میگم مجازی...این چیزیه که تودت گفتی...گفتی مهتاب سعیدی تو واقعیت وجود نداره...مهم نیس مهتاب سعیدی وجود داره یا نداره مهم اینه که یه آدم واقعی این چند وقته با من حرف میزد و دعوا میکرد و منو دوست داشت....دوسم داشتی دیگه...حداقل برای یه مدت کوتاه...البته بازم شاید...بعدشم که بازم شاید دوسم داشتی ولی فقط به عنوان یه دوست و داداش....
حرف به خصوصی نمیخوام بزنم چون هیچ وقت من و تو نمیتونیم درست حرف بزنیم...اصن من مشکل دارم که نمیتونم با یه دختر مثه یه عاشق حرف بزنم چون فرقی بین دختر و پسر نمیبینم یا بهتره بگم نگاه ابزاری ندارم...ولی دخترا اینجوری دوس ندارن که فقط یه دوست معمولی باشن ...اونا میخوان معشوقه باشن...ولی من معشوقه نمیخواستم مهتاب صد در صد میدونی چرا...چون من دارم...من معشوقه خودمو دارم...ولی هنوز بهش نگفتم چون دوسش دارمو نمیخوام تو مهمترین سالهای عمرش...اصن چرا من اینا رو دارم به تو میگم...مهم نیس...
خانم به اصطلاح مهتاب سعیدی...مشکل از منه که حرف عاشقانه بلد نیستم...مشکل از منه که گوشی ندارم ولی به خاطر حرف زدن با تو یه شماره پیدا کردم ولی تو نخواستی...که البته بازم حرفمو باور نمیکنی...مشکل از منه که حرفامو رک میگم...وقتی یه حرف مسخره میزنی به حرفت نمیخندم...وقتی بی فکر حرف میزنی راحت میگم اشتباه میگی...البته به شیوه خودم...
مهتاب دوست داشتم...دارم...و همیشه تو فکر من میمونی ولی فقط به عنوان یه خواهر دوست داشتنیه دیوونه و خل و حالا یکمی هم خوشگل و البته کسی که بدون فکر کردن خیلی از حرفاشو میزنه...اینبار به حرفام فک کن...
راستی فرشته....کوله پشتی...ببخشید مریم...همه ی این اشخاص ممکنه مثه متاب سعیدی مجازی باشن...مراقب باش...مراقب باش رخ فداکار نشی....قربانی نشی...همه حرف خوب میزنن اما...کی خوبه این وسط...خوب معلومه من...خواهر دوست داشتنی و دیوونه من خداحافظ
نامه...هیچی
پاسخ : خداحافظ برای همیشه ...برای من به خاطره ها پیوستی

منم تازه دارم شکوفا میشم ومثل تو دراینده واسم زیاده

اینقدر هم عشقتو برخم نکش .دیگه هم نیا

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/07/23 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیم خانومی حالت خوبه؟ سلامتی؟
مدرسه خوش میگذره
ههههههه خدا را شکر که خوبی و تو درسات موفقی
امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی و از خدا نمره قبولی بگیری
پاسخ : ممنون

این نظر توسط بهار در تاریخ 1394/07/23 و 10:29 دقیقه ارسال شده است

عزیزم کسایی که پشت سر آدم حرف میزنن دقیقا پشت سر آدم جا دارن و آدما راجب آرزوهاشون زیاد حرف میزنن تو خودتو ناراحت نکنشکلک
پاسخ : ممنونم بهار جون......

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/07/21 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

یه جوری میگی انگار من زو د اشکم در نمیادا
اینم بگم که من هیچ جور بدی در مورد تو فکر نمیکنم و میدونم چقدر خوبی
چه خبرا؟ حالت بهتره؟شکلک
پاسخ : خیلی خوبم مخصوصا اینکه مثل هرسال توی درسهام موفقم

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/07/20 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

نه بابا این چه حرفیه
بهت نمیاد دختر حساس و زود رنجی باشی نسیم خانومی
تو که حاشیه ساز نیستی
میگم مراقب باش باز مثل قبل نشه همین
مدرسه خوش میگذره؟
من که مدرسه بهم خوش نمیگذره
درسام سختهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من یه دختر مثل همه دخترها ...زود دلم میشکنه زود اشکم درمیاد...مگه قبلا چی شد؟فکر نمیکردم اینجوری درموردم فکر

میکنی .....به حال خودم متاسفم همین

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/07/19 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیم خانومی
کوله پشتی راست میگه اینجا سراسر دردسره
ولی خب خوبی و خوشگلی هم خیلی کم داره
ولی اگه مخای بمونی و بنویسی حواست باشه خدانکرده دوباره برا خودت حاشیه درست نکنی
هم اینجا و هم تو دنیای واقعی خوب باش و خوب بمون
پاسخ : یعنی من حاشیه ساز هستم ؟ پس برم سریال درحاشیه مهران

مدیری بازی کنم ......


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 1,616
  • بازدید کلی : 11,630