loading...
شمعی در باد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حبیب غریبی در تاریخ 1394/07/10 و 22:15 دقیقه ارسال شده است


با سلام خدمت شما دوست عزيز و مهربانم خوشحال ميشم به وب بنده هم سر بزنيد در صورت تمايل


تبادل لينک کنيم ممنونم از حضور شما
http://notebook1367.mihanblog.com/




بدتر از آن نيست
که تو ميان ابرها باشي من روي زمين
کاش اين روزها ميگذشت
بدون تو حتي نفس هايم تنگ ميشود
اي کاش
سرزمين خياليم خوابي بود که تمام نميشد تا ابد اي کاش
پاسخ : خوش امدی ......چشمممم سر میزنم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/07/03 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

طیب طیب الله
احسنت باریکلا
خخخخخ ب یاد دوران مدرسه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
تواضعت منو هلاک کرد دختر شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ابجی خحالتم نده ...خودت خوبی منو خوب میبنی

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/07/02 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

عاشق نسیم شدم با این همه شیطونی و وروجکی و مهربونی و اینم ک عکسش..چقدم اوجویی قلبونش بلم من شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکتازه پاک ترین بنده ی خدا هم هست.
میگه میره مسجد وواااییییی نماز میخونه چقدم خانومه و با حیا و اینم وبش ک عاری از هرگونه گناهه.
نه عکس بد نه پست بد نه کامنت بد.
چقدر دلبره خداااااااااااااااااااااا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهری با این همه تعریف شرمندم میکنی ......لطف خدا شامل

حالم شدکه از گناه دورشدم

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/07/02 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیم خانومی حالت خوبه؟
چند روزی نبودم ببشخید
عید قربانت مبارک
ووووووااااااااااییی چه کوشولوی نازیه داره میره مدرسه
منم همینطوری میرم مدرسهشکلک
پاسخ : عیدت مبارک ...ینی توهم مثل من کوچلویی؟

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/07/02 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

اینگده ناناسی من چ ژولی تولو نخولم؟؟؟؟؟؟؟؟ شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
من عاشقا شدم بالانی بیا بلا من باش شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عاشق کی شدی ابجی خوشگلمممم؟

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/07/01 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

ووواااااااااااااااایییییییییییییی چ ناسه بخولمش اینوووشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : منما دارم میرم مدرسه ......نخولی منو


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 1,613
  • بازدید کلی : 11,627