loading...
شمعی در باد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/15 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

وا؟؟؟
من حرفام واسه خودمه هاااا شکلککپی نکردم از جایی شکلکشکلکشکلک
آی شیطون بگو ببینم یاده کی میفتی که خیلییییییییی دوستش داشتی که ولی که چی؟!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکباید بگیییییییییییی؟!!
تازشم عایا کامنتی ک توش سنم رو گفته بودم تیک خصوصی نداشت عایا؟؟
حالا ک عمومی کردی باید ایمیلت رو بهم بدی..درضمن پاک کن اون کامنت رو.....ولی جیرمه ش ایمیلته..بدو ..زود الان..منتظرمممممممممممممممم شکلکشکلک
پاسخ : خواهری ماشالا بمب روحیه هستیااااااا......خوشبحال شوهرت

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/15 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

خوشگله پیش تو که چند سالی ازش کوچیک تری کم نمیاره..با من کل کل کنه،کم که سهله کلا میذاره میره !!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکمتولد بهمن ک باشی کمی خیره سر میشی..
بماند ک اونم بهمنیه و کم جسور.
ولی پای نسیم وسط باشه من میرم به جنگ با پسراااا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
کشتارگاهه انگار اینجا!!!
مشکل وبت اینه ک یه دختر پر برا دوست داشتنه تو کل انداختن..
نسیمی این قالب زیبات ک عکس حرم داره حیفه با حرفای پوچ و عکس بی حجاب دختر و عقاید اجنبی و خارجی پر بشه!
زیبا تر بنویس..تو میتونی دلبرم شکلکشکلکشکلک
بذار شیش نفر بیان وبت و چیزای خوب یاد بگیرن و تو کلی کمکشون کنی عزیزمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مریم جونی چقدر حرفات اشناست ....منو یاد یکی میندازی که

خیلی دوسش داشتم ولی .....چشم ابجی گلممممم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/14 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

نسیم جون این پسرا به جز دل شکستن ، پیله کردن هم بلدن..از قلم ننداز این خصوصیات رو!!!! شکلکشکلکشکلکشکلکمن موقع تایپ با هزار نفر دیه داشتم ح میزدمو کامنت ج میدادمو چت و اس و اینا و فکرم جای دیگه بود.زد و گفتم شما برادر بارانی؟!
اخه یه دختره ک اسمش بارانه حال بدی داشت اسمش توذهنم بود..حالا ماجرا شده گویا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکخصوصی های من گ نه ولی خصوصی های اقا امید رو عمومی کن دو تایی جلسه بذاریم براش..شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : والا من با داداش امید حرف خصوصی ندارم ...هر چی نظر میده

پاسخشو همین جا بهش میدم..مریم جون امید تو جواب دادن کم

نمیاره.......خخخخخخخخخ

این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/06/14 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه دیگه حالا من به جز دل شکوندن کار دیگه ای بلد نیستم...از اینقدر ابراز محبتت شکه شدم...
پاسخ : ای بابا ....من کلی گفتم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/13 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

گلم هر چی خواستی بهم بگو.من با اقای امید کاری ندارم.تو برام عزیزی خوشگلمممممممممممممممممممم شکلکشکلکشکلک
اقا امید هر چی میخوای بگی بگو.من هنوزم میگم که نسیم بهتره با پسرا خیلی ح نزنه..چون مثل خودم روحیه ش لطیفه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
نسیم جونم هر وقت خواستی بهم بگو باهم گپ بزنیم ناناسی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکمن هستم باهات تا اخرش جیگررررشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من حرفاتو قبول دارم خواهرگلمممم ......پسرها فقط بلدن دل دخترها رابشکنن

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/13 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

فضولی نباشه...یعنی اصن آدم فضولی نیستم...ولی کنجکاوم...چرا به مریم(کوله پشتی)(اسمش تو آدر وبش هست)اسمتو گفتی باران...خیلی اتفاقی شد که گفت تو همون برادر بارانی؟...میشه بگی خواهری...
پاسخ : من کی گفتم باران؟باران یکی دیگه است......خودت میدونی

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/12 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

من هر چی خصوصی گفتم عمومی کردی...دوست داشتی بیا وبم چرخ بزنی همه چی دستت میاد.اگه م نیومد ایمیل بده اونجا بهت میگم هر چی خواستی نفسیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهری مرسی که هستی ..این روزها بدجوری دلم اغوشتو میخاد واسه یه دل سیر گریه کردن.....

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/12 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

میگم ک خوب میگی میدم بده دیگه!!!!منتظر ایمیلتم ناناسی..شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
جناب امید متشکرم از ادرس وبتون.
پاسخ : عزیزم اینجا هم پیام خصوصی بدی قول میدم عمومی نکنم

دیگه حتی حس سرزدن به ایمیلم راهم ندارم .باز اینجا گاهی میام

این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/06/12 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

میگم این کوله پشتی بدجوری گیر داده به منا یه چی بهش میگما...روت حسابی غیرت داره
پاسخ : امید خودتا کنترل کن ...هردوتون واسم عزیزید ...کوله پشتی خواهر نداشته منه وتوداداش بزرگتری که ارزوشو داشتم .
میخام هردوتونا تا سالهای زیادی داشته باشم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/12 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

جگری ایمیل بده برات ایمیل کنم نه اینکه بذارم وسط وب دختره خوب..منم دوستت دارم هیژیلی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : قلبونت ....چشم ایمیل هم میدم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 1,580
  • بازدید کلی : 11,594