loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 35 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (22)

من عروسی بگیرم یه عروسی ساده و جمع و جور می گیرم و هیشکی رو دعوت نمی کنم، نه به خاطر هزینه اش، به خاطر اینکه
بقیه دخترا آرایش می کنن،خوشگل میشن میان، من تازه می فهمم چه غلطی کردم؟!
همون تو جهل بمونم بهتره

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/06/27 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

آویزون چیه عزیزم؟...به خدا به تمام کاینات قسم من شماره ندارم اصن گوشی ندارم ولی میتونم یه شپاره بهت بدم که تلگرام داره و هر از چند گاهی میتونیم از اون طریق باهم حرف بزنیم البته باید بگم که تو به هیچ وجه نباید تا وقتی که من pm ندادم بهم pm بدی...اوکی...ببین باید به من قول بدی...البته قصد توهین و بی احترامی به تو رو ندارم و فقط میخوام که شرایط من و محیط زندگیمو درک کنی...همین!...
در مورد وب کوله پشتی هم میشه بگی اشکال کار تو چیه که من دعوتشو قبول کردمو رفتم در مورد چندتا مطلبش با اون گفت گو کردم...راستی آدم تو این دنیاست که یا جواب قضاوتو رو بدون رودربایستی بده یا هم بدون توجه به کارش ادامه بده...
و اینکه همه رو میشه راضی نگه داشت...
پاسخ : شوخی قشنگی بود امید ...یه پسر 17 ساله گوشی نداره ...

امید من بیشترازاین اصرا رنمیکنم ...اگه من اینقدر مایه ابروزیم

که وجودمن شرایط زندگی تورابهم میریزه بهتره خداحافظی کنیم

توهم وب هرکی که دوست داری برو وگفتگو کن ...من بعد از مهر

نمیام که تو وکوله پشتی وفرشته زحمت تربیت ونصیحت منو نکشید....من فکر میکردم فقط من برات مهم هستمو واز حرف زدن
بامن لذت میبری.......حالا فهمیدم توباهمه گفتگو میکنی واستم
مهم نیست کی باشه ....

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/27 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

من باید دقیقا چیکار کنم که واقعی بشم مهتاب...چرا یه جوری حرف میزنی که کامنت قبلی اولین حرفای من با تو....
و یه چیز دیگه البته به مریم خانم...شما از من و مهتاب(از نظر سنی)بزرگترید قبول...
احترامتون برای مهتاب واجبه قبول...صلاح و خیرشو به احتمال زیاد میخواین قبول...ولی فک نمیکنم اینقدر بکنید و نکنید گفتن به من و مهتاب کار درستی باشه...من چتو فقط برای این میگم که بین حرفامون فاصله نیفته و جواب بعضی از سوالا از قلم نیفته...و شاید یکی دوتا چیز دیگه...من مهتابو از موقعی که تو بلاگفا وب داشت میشناسم و همینطور اون منو...و در آخر...هیچی...
مهتاب بازم تصمیم گیری با خود تو...میخوای چت بزار تو وبت...میخوای بیا وب من...یا اصن هیچکدوم...ولی فقط یه چیزو در نظر بگیر....کمتر از 5 روز دیگه مدارس شروع میشه....اون موقع دیگه هیچ حرفی فک نکنم بتونیم بزنیم...که من اینو اصلا دوس ندارم...البته شاید برای تو مهم نباشه...فقط اینو بدون که من...هیچی...
لطفا تصمیم بگیر...
پ.ن:مریم خانم من اون شیطان دو شاخی نیستم که بخوام آینده مهتابو به باد فنا بدم پس....
نامه تمام
همچنان که برگ خشکیده نماند بر درخت
باعث رنج تو باشم رفع زحت میکنم
پاسخ : امید اگه واقعا برات مهم هستم ....شمارتوبده وتلگرام هم نصب کن ...نترس من ادم اویزونی نیستم که هردقیقه بزنگم ...فقط
شمارتو میخام که هفته ای ماهی سالی یه اس بدیمو وهمو
گم نکنیموگرنه فرض کن یکروز تاغروبم چت کردیم بعدش چی؟
راستش فصل مدارس من حرف زیاد دارم تورا نمیدونم.....
امید تصمیم باخودته ومن اگه تا اول مهر شمارتو ندادی دیگه
وبم نمیام واونوقت دیگه هیچ جا منو پیدا نمیکنی ودرضمن تو
بدون اینکه من راضی باشم رفتی وب کوله پشتی ...حالا ناراحتی
که چرا؟توهم تصمیمتو بگیر ......نمیشه همه را راضی نگه داشت ...یاشمارتوبده یا منو فراموش کن ....درضمن این وبو برای
دل خودم زدم ...اگه هر عکس ومتن من قضاوت بشه دیگه نمیام
تواین وب ..من همینم یه دخترامروزی که خدا راهم دوست دارم

این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/06/27 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

کلا مهتاب منو با خاک یکسان کردی...دستت درد نکنه...
پسر واقعی که نیستم...بی وفا که هستم...از من هم که خوشت نمیاد...یه دوتا فحش هم بده ناک اوتم کن دیگه...نکنه از رو اجبار هم جواب کامنتامو میدی...ای بابا...
راستی مریم خانم من دلیلی نمیبینم که شما حتما از حرفای منو مهتاب باخبر شید و در کمال احترام البته...همین!
پاسخ : من خیلی سعی کردم واقعی بشی ولی نخاستی پس گلایه ای

نکن .......

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/27 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

بحث پسرو سلیقه نیست.چت فقط تو وب نسیم نصب میشه.همین و بس.
اصلا چت نباید باشه ولی اگه تصمیمتون رو گرفتید فقط وب تووووووووووووووو.
گفته باشم شکلکچه معنی داره!
پاسخ : قابل توجه اقا امید .......

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/26 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

الوووووووووووو...
سلام برو بچس.
اولا این پست با این کامنتاش خودش یه پا چت شده.
دوما اگه میخواید چت بذارید تووب همین وب بذارید ک منو فری هم باشیم.
سوما مرسی ک همتون دوستم دارید من متعلق ب همتونم شکلکشکلکشکلک
چهارما نسیمی خوشحالم ک عاقل شدی.
پنجما..دیونه جون تو و امید ک سنی ندارید ک وابسته نشید...من ک 10 سال ازت بزرگ ترم ججوری وابسته میشم ک باید ببینی..مگه نه فری؟!فری=فرشته شکلک
الان در گیر عشقی ای هستم که مپرس!درد عشقی کشیدم ک مپرس!غم هجری کشیدم ک مپرسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

ولی اگه چت گذاشتید همین جا بذارید من پایه ام.
از جلو چشمم دور بشید نگران میشم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : امید ابجی مریم شده گشت ارشاد .......خخخخخ ......بدو فرار کنیم تا دستگیرمون نکرده ........چشم عزیزم ....برای چت همگی تشریف بیارین وب امید ..من سلیقه خودمو میدونم

میدونم از چه پسرایی خوشم میاد ...امید فقط داداشمه

این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/06/26 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

ببین بیا تو وب من...اونجا برای من خیلی راحته...من یاهو مسنجرم پاک کردم...من هستم ساعتش با تو...مثلا فردا ظهر عالیه ...امشب هم امیدوارم بتونم باشم
پاسخ : من فردا میرم عروسی ......پس فردا ساعت 3 بعد از ظهر میام

تووبت ...اگه منو بذاری سرکار ....دیگه قهر میکنمممم

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/26 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیم خانومی
نبینم ناراحت باشی چی شده؟
این امید کیه هنوز نیومده میگه عزیزم؟ اصلا همه پسرا همنطور اند
من که میگم نرو چت
کوله پشتی هم گفت میرید وابسته میشی و بعد باز ناراحت میشیا
پاسخ : مرسی که بفکرمی ...من وامید توسنینی هستیم که وابسته

نمیشیم ...از طرفی هردوتامون دوست داریم یه دوست وهمصحبت از جنس مخالف داشته باشیم ...من برای اینکه با

یه پسر واقعی دوست نشم ترجیح میدم با امید حرف بزنم چون

ازهم دوریم ودوستیمون بیخطره ......کوله پشتی تهرانه ومیدونه

جامعه چه خبره؟نترس وابسته نمیشم چون میدونم پسرها بیوفان


این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/26 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

خوب خدا رو شکر که خوبی...تو چتو بزار من قول میدم قهر نکنیم...
پاسخ : امید نتونستم چت بذارم ..یاهوما درست کردم .....بیا تویاهو حرف

بزنیم .یه ساعتی معلوم کن تا حرف بزنیم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/26 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخ شکلکنسیم شیطون شدیاااااا شکلک
پاسخ : اتفاقا عاقل شدم مریم جونی

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/26 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

ببین از توی این سایت میتونی ابزار چت بشازی...http://www.1abzar.com/
یا حتی میتونی بیای توی وب من اونجا صحبت کنیم...
پاسخ : من چت میذارم ولی فکر نکنم حرفام واست جالب باشه .....اخرشم قهر میکنیم باهم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 1,803
  • بازدید کلی : 11,817