loading...
شمعی در باد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/21 و 10:31 دقیقه ارسال شده است

واقعا شرمنده ام...شاید باورش برات سخت باشه ولی از 8 و نیم نتم پوکید و قطع شد...
تا قبل 1 نمیتونی باشی؟...امروز...
پاسخ : اره هستم

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/20 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

من فردا ساعت 9 نمیتونم باشم و پس فردا...ولی امشب به امید حق هستم...راس 9
همیشه تا 9 و ربع صبر کن...اگه نیومدم شرمنده دیگه...قربونت برم
پاسخ : پس کوشی؟!

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/20 و 1:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی خیلی بهتره...حداقل پاکی و قداست عشق زیر سوال نمیره عزیزم...نه؟
مهتاب بشه با هم یکم بیشتر حرف بزنیم خیلی خوبه...دلم واسه حرفات تنگ شده...برای نگاه پاکت به همه چیز...حتی برای کلکل کردن باهاتو لجبازیات...لجبازیام...
یه زمان خاص بگو آپ باشی بیام اینجا سر یه پست خاص باهم بیشتر حرف بزنیم خواهر جون...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : داداشی من تامهر هرشب بخاطرتو سرساعت 9شب میام وبم

امیدوارم باشیااااااا......ولی اگه تلگرام داشتی خیلی خوب بود


این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/19 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

جامعه چی؟...عشق؟...شوخی کردی با من نه؟
پاسخ : بگم جامعه هوسبازخوبه؟!

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/19 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

من تلگرام ندارم...اگه ساختم میفرستم شمارمو...
راستی چرا این شهر شما اینجوریه...دخترا 10 سالش نبود با دوس پسرش اومده بودن سینما مثلا فیلم ببینن...منم نقش گشت ارشاد رو بازی کردم رفتم یکم اذیتشون کردم...
فک کنم دیگه سینما نمیرن تا آخر عمرشون...
پاسخ : توهم که هیچی نداری؟!توخودتا ناراحت نکن میرن ....میگی من چکارکنم؟من خودماهم بسختی بچه مثبت نگه داشتم .....ازترس
پسرها بدون مامانم بیرون نمیرم ...باید مامانم ببره وبیارتم مدرسه
وکلاس تا متلک ننشنوم وبقیه ماجراها ...خلاصه خدا عاقبتمونا بخیرکنه با این جامعه ی عشقولی ......

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/19 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

برا امینت بیشتر هیچ نرم افزاری نصب نکردم گلم..فقط وب دارم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من مجازی بودنو دوس ندارم البته هرطور که مایلی توهمه جوره عزیزی

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/19 و 1:04 دقیقه ارسال شده است

مهتاب امشب رفتم کوروش محمد رسول الله رو دیدم...فیلم هنری قشنگی بود...راستی از اون پسرا و دخترا هم بودن...یه چندتا از دخترا منو که دیدن با دوست پسراشون بهم زدن...شکلکشکلکشکلکشماره یکی دوتاشون رو هم گرفتم...میگی چیکار کنم...بزنم یا نزنم...
پاسخ : به به چشمم روشن ...پس بگو چرا دیگه زیاد بهم سرنمیزنی

توهم اره؟مگه داریم؟ مگه میشه؟راستی امید من تلگرام دارم

ابجی
مریم وداداش امید اگه زحمت نیست شماره هاتونا بدین

تا ازتلگرام درارتباط باشیم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/18 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخخشکلک
پاسخ : اوووووووخی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 1,741
  • بازدید کلی : 11,755