loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 35 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (1)

‏اشتباهاتم،...
را دوست دارم!
آنها،
همان تصمیماتی هستند؛ که...
خودم گرفته ام!
و....
نتیجه اش را هر چه باشد؛
میپذیرم!
اشتباهاتم،...
را گردن کسی نمی اندازم!
مى پذيرم؛ که...
انسانم
و اشتباه میکنم!
نه، فرشته ام
و...
نه، شیطان!
و نه، انسان کامل!
وقتی زمین میخورم،...
بلند میشوم؛
خودم را میتکانم و...
ادامه میدهم!
اشتباهاتم را دوست دارم...!
آنها،
حباب شیشه ای غرورم را میشکنند...!
هر زمان
به اشتباهاتم پی بردم؛
بزرگتر شده ام!
اشتباهاتم را دوست دارم...!
آنها...
گران ترین، تجربه هایم هستند؛
چراکه...
برایشان هزینه گزافی پرداخته ام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/05/01 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

برات خیلیا مردن و زنده ای
حواست به چشمای گیرات نیست
تو دیوونه ای خیلی حالت بده
که جز من کسی تو دنیات نیست
اگه جای تو هر کس دیگه بود
به اندازه ی تو چشاش برق داشت
نمی تونم حتی تصور کنم
چقد با تو دنیای او فرق داشت
دیوونه توی چشمای من زول نزن
چرا دشمنی میکنی با خودت
مگه من چی دارم وابسته شی
چرا دشمنی میکنی با خودت دیوونه
دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب دیوونه
یه کم بیشتر راجبش فکر کن هنوزم می تونی بزاری بری
اگه چند وقتی دیگه پشیمون بشی چجوری می خوای از خودت بگذری
واست بد نمیشه برات سخت نیست یکی مثل من پیش تو راه بره
آره حال من خوبه اما تو چی خبر داری عمرت داره میگذره
دیوونه توی چشمای من زول نزن
چرا دشمنی میکنی با خودت
مگه من چی دارم وابسته شی
چرا دشمنی میکنی با خودت دیوونه
دیوونه توی چشمای من زول نزن
چرا دشمنی میکنی با خودت


شاید برای تو...همین!
نامه تمام
پاسخ : مرسی قشنگ بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 1,820
  • بازدید کلی : 11,834