loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 49 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (14)

بودنت را میخواهم ، این که باشی ، اینکه همیشه مال خودم باشی ، نه اینکه رهگذری باشی و مدتی در قلبم باشی مرا به خودت وابسته کنی و بعد مثل یک بازیچه کهنه رهایم کنی
گفتم که قلبم مال تو است ، نگفتم که هر کاری دوست داری با آن کن!
گفتم تو مال منی ، نه اینکه همزمان با هر غریبه ای که دوست داری باش…
گفتم با وفا باش ، نه اینکه در این دو روز دنیا ، تنها یک روزش را در کنارم باش!
نمیخواهم خاطره شوم و بعد فراموش ، بیا و از آب چشمه دلتنگی هایم بنوش
تا بفهمی چه حالی ام ، تا بفهمی خیره به چه راهی ام …
دائم نگاهم به آمدن تو است ، اینکه مال من باشی و خیالم راحت ، اینکه همیشه خورشید عشق در قلبمان بتابد
نمیخواهم در حسرت داشتنت بمانم ، نمیخواهم آرزوی دست نیافتنی زندگی ام شوی ، غرورت را زیر پا بگذار تا من برایت دنیا را زیر پا بگذارم ، با من باش تا من تا ابد مال تو باشم ، وفادار باش تا آنقدر بمانم تا بفهمی عشق چیست!
نمیخواهم کسی باشم که لحظه ای به زندگی ات می آید و بعد فراموش میشود، نمیخواهم کسی باشم که گهگاهی یادش میکنی ، گهگاهی به عکسهایش نگاه میکنی ، گهگاهی به حرفهایش فکر میکنی تا روزی که حتی اسم او را نیز دیگر به یاد نمی آوری
نمیخواهم امروز عشق تو باشم و فردا هیچ جایی در قلبت نداشته باشم….

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط باران در تاریخ 1394/06/26 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیم گلم شکلک
به به.....انشااله عاشقانه هات رو برای محبوب دلت بگی عزیزمشکلکشکلک
پاسخ : نمیدونم چرا هیچکس باور نمیکنه من تنهام ومخاطب خاصی ندارم

واگه از عشق وازدواج میگم نظر شخصیم نه اینکه تو این فازها باشم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/24 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

بابا استاد چیه؟!
شما لطف دارید شکلکشکلکشکلکشکلک
مثل شما زندگی میکردم و از تجربه هام برا شما دارم میگم..فقط همین.
شماهام دختر خوبی باشید گوش کنید ک فردا افسوس نخورید برا چیزای ساده.من ک افسوسی ندارم خداروشکر شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : تو بی نظیرررررری ......دلم میخاد بدونی چقدر دوستت دارم وبارها

تصورت کردم .......بارها تو خیالم به همه گفتم ببینید من خوشبختم چون یه خواهر بزرگتر دارم ........

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/24 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

راستی این مریم خانم هم میتونه یه خواهر خوب برات باشه...قدرشو بدون...ولی فقط در حد یه خواهر که راه و چاه دوره نوجوونی رو بهت بگه...فقط یه خواهر بزرگتر...همین!
پاسخ : مریم عزیزه دل منه .......

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/24 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

کسی که به تو پشت کنه یه روزی برمیگرده...حتی اگه هیچ وقت نرفته باشه یه روزی میفهمه...
فرشته خانم یه نفر میتونه با یه نفر دیگه پاک ترین احساس جهان یعنی خواهر و برادری رئ داشته باشه...پس الکی معمایی نکن قضیه...دمت گرم...
قبل اینکه تا ته دین بری اول خدا رو بشناس بدون توجه به مذهب...حتی بهتره بگم به صورت موازی در کنار شناختن خدا خودت رو شروع کن به شناختن...اون موقع است که راحت همه چیزو میتونی بفهمی...اون موقع است که میتونی بفهمونی همه ی دست و پا زدنمون تو دنیا برای خدا شناسیه...
پ.ن:راستی منم تو تهران سرما خوردم...ولی زود خوب شدم...الان تو خوبی؟
پاسخ : من کلا دختر ظریفی هستم ودیرتر خوب بشم .....خداراشکر خوبم

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/23 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

سرماخوردی؟ شکلک
حالا بهتری شدی؟ مراقب خودت باش که سرما نخوری و مریض نشی
راسی کوله پشتی استاد چیه؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : استادسروکله زدن با دخترهای نوجوان ....البته خانم محترم و

تحصیلکرده ای هم هست .....

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/22 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

بابا این عشق تو هم خودش یه پایه معما شده ها
هم هست هم نیست هم میاد هم نمیاد هم خوبه هم معلوم نیست بده یا خوبه
ووووااااااییی سرم سوت کشید از این عاشقی
ولی نسیم خانومی این کوله پشتی هم راست میگه ها
از حرفاش معلومه سن و سوادش از من بیشتره راستش بعضی حرفاش را نفهمیدمشکلکشکلک
ولی راست میگه عشق خدا از همه عشقا بهتره
موانع وصل و اینا را نمیدونم چی هستش اصلا ولی بلدم هروقت خاستی به خدا میرسی
به قول خودت با مطالعه دین را بدونی بهترم هست
پاسخ : کوله پشتی استاده ......عاشقی هم دورانی بود وبگذشت

دیگه بهش فکر نمیکنم .....

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/22 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

سلام عسلم.الهی چرا سرما خوردی اخه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مراقب خودت باش خوب.
شکلک رو هم باید روش کلیک کنی تا ثبت بشه گلم.
ببخش نبودم.بهتری الان.؟!شکلک
پاسخ : ازبس باد کولر بهم خورد ....خوبم گلمممممممم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/22 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیمم.خوبی خوشگلم؟؟؟ شکلکشکلکشکلک
با ززدی تو فازه عاشقی که..بیخیال.اخرش انتها نداره.تو بیاد عشقت رو عوض کنی تا خودت رو پیدا کنی.منم سرگردون بودم ولی این روزا حالم خوبه.
به جای یه عشق زمینی خدارو جایگزین کن.
ادما باید کسی رو دوست داشته بشان وگرنه کم میارن.بی هدف میشن.
اگه به این عاشقیه چراغ خاموشت ادامه بدی ک حتما میاد و میخونه..نابود میشی..همش در انتظاره کسی هستی ک هیچ وقت ممکنه برا تو نباشه..یا شایدم به خاطر عشق به تو هیچ وقت حتی وبت نیاد دیگه!
اینجور ک میگفتی مذهبیه فکر کنم کلا چشم پوشونده ک دچار گناه نشید.ک وابسته تر نشید.
گفتم که میدونم پسرای مذهبی بیشترشون میذارن میرن ک پاشون نلغزه..
عزیزکم چرا حالا خدا رو جایگزین کنی؟!
چون که هدف خلقتمون خداست.نماز برا خداست.ازدواج میکنیم که بیشتر حالمون خوب باشه که بتونیم بهتر پرستش خدا رو کنیم.اگه پست کذاشتیم برا کسی گاهی برا خدا هم بذاریم.شاید ما کم دوستش داریم ولی اون تا بینهایت دوستمون داره خب.
نسیمه نازم یادت باشه اگه میخوای خودتو پیدا کنی بهتره یه سر بری پیش خدا و باهاش عهد هایی ببندی ک حالت خوب شه.
اگه میخوای حالت خوب شه باید از عشقی ک تورو لنگ در هوا گذاشته بگذری.وگرنه 10سال دیگه م همینی.
کم کم از اشتها هم میفتی از انرژی و روحیه و زندگی و درس و اینا.
من درکت میکنم و بهت حق میدم نفسم.اما راه حلش اینه.دوست داشتی یه تست بزن
بوس بوس شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عزیزم
من به حرفات رسیدم
ومیخام همین کاررا بکنم ...میخام یه ادم مذهبی بشم نه مذهبی بی فکر وفلسفه ...میخام تا عمق دین برم .کمی سخته
ولی میشه .....کم کم تحول منو میبنی خواهری ...فقط باید اروم

اروم خودمو پیدا کنم واین دفعه دیگه عاشق کسی نمیشم که به

هردلیلی منو تنها بذاره .....چون بنظر من اگه کسی را دوست داشته باشی میمونی وموانع وصل را برمیداری .....وقتی کسی

رفت یعنی اونقدر که من اونا دوست داشتم اون دوستم نداشت

اونم یکروزی میفهمه من مثل هیچکس نیستم که دیگه دیره...

بووووووووووووووووووووووس

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/22 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

بازم سلام نسیم خوبی؟ آخر تابستونت خوبه؟
حیف چقد دیر وبت را پیده کردم چند روز دیگه باید باز بریم مدرسه
مگه میشه آدم با یه پسر داداش بشه همینجوری؟ ووووای که چقدر جالبی تو نسیم
اما من که میگم پسرا همه شون آخر میزارن میرن آدم اصلا نباید باهاشون حرف بزنه
ولی ناقلا تو هم خیلی خوشگل مینویسیا
چه مخاطبی داری که ارزش این همه نوشتن را داره
پاسخ : مهم نیست که برن ..مهم اینه که مثل من دیگه نمبینن...

عشق من مثل خودمن خاصه......باهمه ی پسرایی که دیدم فرق

داشت ...تک بود ...خواستمش ولی نشد ...شاید اگه کمی بزرگتر

بودم تا اون سر دنیا میرفتم ومال خودم میکردمش ولی نتونستم

یادش همیشه بامن میمونه چون باعث شد من بخوام خوب باشم

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/22 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

اوه اوه چه سنگین جواب دادی من که سوادم تا اون حد ها نیستشکلک
درگیری عقل و عشق را ولی خوب اومدی شکلک
تو همه قصه ها عشق با عقل دارن میجنگن
ولی این مخاطب تو هم آدم جالبی باید باشه ها
راستش اولش فکر کردم امید مخاطبشه بعد حالا تو میگی میخونه ولی نیستششکلک
پاسخ : نه امید نیست .....من امید را به چشم داداش نگاه میکنم ونه بیشتر...همونظور که با داداشم کل کل میکنم با امیدم کل کل

ودعوا وقهر واشتی داریم ....


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 1,755
  • بازدید کلی : 11,769