loading...
شمعی در باد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/24 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

خوب بلانسبت بقیه...
پاسخ : بلا نسبت مریم جوونی

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/24 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
گلوم گیر نکرده...دلم گیر کرده...الکی مثلا من عاشقم...آخه خداییش من گلوم کجای این تهرانیا گیر کنه...البته بلا نسبت شما...
پاسخ : من کرجیم جونم نه تهرانی ...

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/22 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

مهتاب بازم ببخش منو...ببین عزیزم من تا نرم شهرم فک نمیکنم فرصت بشه با هم حرف بزنیم...شرمندم به خدا....راستی فرشته خانم مخاطب اونم چه جوری لفظ درستی نیس...میخوای تو بهش بگو مهتاب...
پاسخ : امید چیه ؟دل نمیکنی بری ؟نکنه گلوت جایی گیرکرده؟

فکرکنم دانشگاه دیگه تهرانی ......

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/21 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

ووووواااااااااایییییی چه کیف خوشگلیه
منم هنوز کیف نخریدم شاید یکی اینجوری خریدم
دوتا پست اولت کسی نبود فکر کردم تو وبت تنهایی ها
اومدم اینجا دیدم مخاطب داری اونم چه جورشکلک
پاسخ : گلم یروزیی یه وب داشتم که کلی بروبیا توش بود...الان که اینجا خبری نیست .....حس اون موقعها راندارم

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/21 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

باشه ساعت چند بریم...
پاسخ : امید اینجوری حرف زدن سخته .....یاهوی من که خراب شد

میخایی بریم یه چت حرف بزنیم؟

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/20 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

مسیله ترسوندن نیس...مسیله وفای به عهد...میتونی به قولی که میدی وفا کنی؟
پاسخ : من بدون فکر قول نمیدم ...یه مردادماهی همیشه وفاداره

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/20 و 1:34 دقیقه ارسال شده است

میاما...نگی باز چرا اومدی...
پاسخ : بیا ...کیو میترسونی؟

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/19 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

سلیقه پسرونت هم بهمین خوبی باشه چرا که نه...
پاسخ : حالا توبیا بریم خرید ....ببین چه خوش سلیقه ام

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/19 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

پس کوله پشتی که میاد برات نظر میزاره اینه...
خیلی نامردی از کوله پشتیت عکس میزاری از من نمیزاری؟
پ.ن:خیلی خوشگله...یه دونه هم برای من میخری؟ندارم کوله پشتی...
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : قابلی نداره ...اگه سلیقه منو میپسندی چراکه نه؟

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/19 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

ووااااااییییییییییی..چه خوشگله دختر...
از کوله پشتی من ناز تره..البته منظورم وبم بودااا شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چشمات زیبا میبنه ....دیگه سلیقه منه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 1,670
  • بازدید کلی : 11,684