loading...
شمعی در باد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/06/27 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

یه چندتا از عکساتو برای من میشه بفرستی...البته اگه دوس داری...این عکس برای چه روزیه...جشن خاصی بوده؟
پاسخ : این ینی پاییز داره میاد ...مال دیروزه ...امید من هنوز توهویت توشک دارم چجوری واست عکس بفرستم؟ نه دیدمت ...نه

صداتو شنیدم ...هیچی ازت نمیدونم ....اصلا توواقعا یه پسر

دبیرستانی هستی؟ثابت کن

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/27 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

از میان تمام کسانی که برا یدعای باران میروند....
فقط آنهایی که با خود چتر میبرند به کار خود ایمان دارند...
.
.
.
خیلی منظره قشنگی شده...
پاسخ : عکسای زیادی دارم حتی خاستم عکس خودمو بذارم ترسیدم

باز بگن زشته ...من نمیفهم چرا حتی تومجازی نمیتونی خودت باشی؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 1,665
  • بازدید کلی : 11,679