loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 25 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (5)

امروز با خانواده رفتم سینما ....فیلم محمد رسوالله ....فیلم قشنگی بود ...

 

3 ساعت طول کشید ومن درحین فیلم دیدن کلی خوردم...عجیب بودچون

 

سالن سینما همش پرشد ..اونم اکثرا از دختروپسرهایی با تیپ های انچنانی

 

باورم نمیشد بیان این فیلمو ببینند...خواستم چندتا عکس از سینما بگیرم وتوی

 

اینجا بذارم که طبق معمول ددی گرامی گیر دادن ...اصلا این جور جاها همون با

 

مدرسه حال میده بری با دوستات ...خلاصه این روزها بدجوری دلتنگ مدرسه

 

شدم وفقط دارم روزها را میشمارم........

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/15 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

کی جرئت کرده نسیم منو بی انرژی کنه؟
بگو برم سرشو ببرم به جای گوشش!!!! شکلکشکلکشکلکشکلک
چی میتونه یه دختر 13 ساله با نشاط روکلافه کنه؟!!!!!
نسیمممممممممممممممممم نکنه .......؟؟؟
اره؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک
اوا خاک به سرم.شکلکشکلکشکلک
پاسخ : عه وا خواهرجون مگه داعشی سر ببری؟گناه داره ادم خوبیه سرشو نبر

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/15 و 10:01 دقیقه ارسال شده است

سالن وی آی پی چی؟؟؟اونجام جا نمیشه یعنی؟! شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
نسیمی ازین به بعد هر بار ک بیای کوله پشتی میام وبت!!!شکلکشکلکشکلک
چه معنی داره دختر ح گوش نکنه..اونم نسیمه فسقلی جونی خودم شکلکشکلک
من میخوام در تردد باشی ک کمی وبت پیشرفت کنه.شکلکشکلک
پاسخ : هعییییییی .....خواهری یه روزی بمب انرژی بودم اما حالا .........

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/14 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

خخخخخشکلکرخت خواب؟!
من تختمو میبرم وسط سینماااا.
ن بابا خیالی نیست.من از طرفداران سینما و فیلمم شکلکشکلکشکلکشکلک
ک نمیارم که ناناسی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عزیزم تخت جا نمیشه ...همون لحاف وتشک ببری بهتره

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/13 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیمم..خوبی نازنین؟شکلکشکلکشکلکشکلک
خوب خانواده هم یه حال دیگه داره ولی شیطونی کمی تعطیله دیگه!!!
من این هفته میرم ببینم.آره زمانش زیاده!!باید سبد پیکنیک ببرم من با خودم شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اره گلممم .....اگه رختخواب هم ببری بد نیست

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/13 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

یه سوال:همه ی اون دختر پسرا تا آخر فیلم نشستن و یه سوال دیگه فیلمو نگاه میکردن یا بیشتر با هم حرف میزدن؟
البته میدونم که تو فقط حواست به فیلم بودشکلک
نسیمشکلک نمیدونی چه قدر خوشحالم که دارم با تو حرف میزنم...
تو رو خدا تو هم خوب باش مثه قبلا...
میدونم که میشه مثه قبل بشی...
به قول قدیم نامه تمام
ماییم و نوای بینوایی
بسم الله اگر حریف مایی
پاسخ : امید دختر پسرها رفتن ردیف اخر ..هی پچ پچ وخنده .......منم از ترس بابام مجبور شدم تا اخر مثل بچه ادم بشینمو نگاه کنم وهی بخورم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 1,796
  • بازدید کلی : 11,810