loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 27 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (8)

از یک جایی به بعد،
آدم آرام می گیرد،
بزرگ می شود،
بالغ می شود،
پای تمام اشتباهاتش می ایستد،
سنگینی تصمیمی که گرفته را گردن دیگری نمی اندازد،
دنبال مقصر نمیگردد،
قبول می کند گذشته اش را،
انکار نمی کند آن را،
نادیده اش نمی گیرد،
حذفش نمی کند،
اجازه می دهد هرچه هست،
هرچه بوده در همان گذشته بماند،
حالا باید آینده را بسازد،
از نو،به نوعی دیگر.
یاد می گیرد زندگی یک موهبت است،
غنیمت است، نعمت است،
قدرش را بداند و ...

همه ی اینها را که فهمید
یک آرامشی می آید می نشیند توی دلش،
توی روح و روانش.

اینجای زندگی همان جایی است که دولت آبادی گفته.
همان جایی که آرام است،
حال آدم خوب است؛ همان جاست.

اصلأ از یک جایی به بعد حال ادم خوب می شود.".......

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/24 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

به خدا شرمنده ام...هر دفعه یه اتفاق مسخره ای میفته...هستی الان...
پاسخ : امیددددددد ..........؟

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/24 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

مگه قرار بره اون دنیا که دیگه برگشت نداره...یا علی...بابا من دو شاخ رو سرم ندارم به خدا...مهتاب خداییش من چرا باید تو رو بیشتر ناراحت کنم...اصن تو نمیخواد جواب بدی...سرکار خانم فرشته خانم شما بگو...من چه جوری میخوام خواهرمو ناراحت کنم؟😠😠😠
پاسخ : اوووووووووووووه
پاسخ : اوووووووووووووه

این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/06/24 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

خوب وقت جواب دادنه...
فقط قبلش مهتاب هم به فرشته خانم هم به مریم خانم بگو بیان جواب منو تو این پست حتما بخونن...اول از همه مهتاب هم گفت که تو چت چرا میخوایم حرف بزنیم ... تکلیف عشق و عاشقی رو هم کاملا مشخص کرد...(طناز و ...) اما مهتاب...جای تو فقط تو قلبم نیس که تو مغزم هم هست...اما بعد...
پاسخ : امید توهم منو سرکار گذاشتی ..میگی میام بحرفیم نمیایی وهرروزیه بهانه میاری ...میگی شماره میدمو نمیدی ....من که واقعیم .....شماهم اگه واقعی هستی یه رد ونشونی بده دیگه

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/22 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

الان وقت جواب دادن به همه رو ندارم...فقط میتونم بازم از تو مهتاب عذر بخوام...به موقعش جواب همه رو میام میدم...تا بعد...یا علی.
پاسخ : امید لشکرکشی میکند ......اماده باشید که از پس زبون امید برنمیایین .......یاعلی

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/22 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

میگما
این کوله پشتی با اون که عکسش را گذاشتی باهم خواهر اند؟شکلکشکلک
چه اسم خوشجل موشجل جالبی داره
ولی داره راست میگه
نسیم خانومی به نظر منم نرو با پسرا چت کن
بری چت کنی فقط بیشتر خودت را ناراحت میکنی و کوله پشتی هم گفت که دیگه برگشت نداره هاشکلکشکلک
پاسخ : این کوله امسال مدرسمه ..اون کوله پشتی یه فرشته اس مثل تو

نه عزیزم چت نمیکنم ...این پسرها رهگذرن نه موندگار

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/21 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

وواااایییییییی نه..سلام..همین قائم باشک بازی که مزه میده..چت مت بیخیال..
چت مثل مثلث برمودا میمونه..بری دیگه برگشت نداری.. شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
یعنی اسیر میشید..هردوتون..دوتسای گلم همو دوست دارید اوکی..ولی بیخالله چت و قرار و شماره و اینا!
خیلی خطر داره نسیم!
خیلی خطر داره اقا ایمد.
خطره اتش سوزی نداره ک دارید یمخندید خطر وابستگی در حد بوگاتی.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نگران نباش من با امید خیلی حرف زدم اون واس من لاو نمیترکونه

وابسته منم نمیشه ..چون عاشق یکی دیگه است ...من فقط براش یه خواهرم که دوستشم هستم ....اصلا منو وامید همیشه

اخر حرفامون دعوا ولجبازی وقهره ...اها امید بغیر عشقش طناز طباباییم اره دوست داره ...پس دیگه توقلبش جای من نیست

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/21 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

اسم چت روم رو بنویس بیام...واقعا منو ببخش...مریض شدم بعد قرص خوردم خوابم برد...تا 2 و نیم خواب بودم...ناراحت نشو دیگه عزیزم...شکلک
پاسخ : از بس خوش قولی وقول وقرارت واست مهمه ...بذار بگردم یکی

پیداکنم ...البته فکر کنم توچتم علفم زیر پام سبز میشه تابیایی

امید دالی دیدمت ....حالا نوبت توهستش چشم بذاری ......

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/21 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

الان هستی؟
پاسخ : امید همون که گفتم میایی چت بیا وگرنه من دیگه نمیام

شده قایم باشک بازی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 1,761
  • بازدید کلی : 11,775