loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 39 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (6)

ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻧﯿﺴﺖ !
ﺧﺸﮏ ﺍﺳﺖ ﮔﻠﻮﯼ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﻫﺮ ﺭﻭﺯﯼ !
ﺍﺯ ﭼﻪ ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ ؟
ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ؟
ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺪ ؟
ﺍﺯ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﺩ ؟
ﺍﺯ ﭼﻪ ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ؟
ﺍﺯ ﺗﯿﮏ ﻭ ﺗﺎﮎ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻮﯼ یک ﺍﺗﺎﻕ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ؟
ﯾﺎ ﺍﺯ ﺷﺒﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ؟
ﺩﺭ پی چه ﺑﺎﺷﯿﻢ؟
ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﻧﺎﻣﻌﻠﻮﻡ؟
ﺣﻘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻧﺪ ﻭ ﯾﺎ ﻋﺸﻘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﮐﺸﻨﺪ ؟
ﮐﺪﺍﻡ ؟
ﺗﻨﻬﺎ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿﻢ ٬ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﯿﻢ !!!
ﺑﺎ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ٬ ﺗﻨﻬﺎ یک ﮐﺎﺵ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ ...
.
.
ﮐﺎﺵ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﯾﻢ ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/16 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

راستی تهرانم...حیف که شرایطم طوریه که نمیتونم بیام پیشت...شکلکشکلکشکلک

میتونی بهم زنگ بزنی اگه خواستی...خوشحال میشم
پاسخ : امیدجان منم بدون خانوادم دیدن یه پسر نمیرم وبعدش من که شماره توراندارم ........

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/16 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

مهتاب برو تو وب کوله پشتی تو پستی که در مورد حضرت مهدی هستش نظاتو بخون ببین من چه حرف بدی زدم ...
اعصابمو این چند روز خورد کرده...
پاسخ : باشه ولی توهم اروم باش .......کولی پشتی ازما بزرگتره واحترامش واجبه

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/16 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

سلام مهتاب(میدونم مهتابو موقع ثبت پاک میکنی)
این دو روز نبودم یه سری حرفا خوندم از مریم خانم یا همون کوله پشتی...
برام مهم نیس بقیه در موردم چی فک میکنن...بگن ناز دارم میگم خوب باشه من ناز دارم...بگن حرف الکی میزنم...میگم خوب برای شما حرفای من الکیه...بگن بیکارم هیچی نمیگم...چون هیچ آدمی نمیتونه بیکار باشه...
مهتاب خودت میدونی من چه قدر تو رو دوس دارم پس...بی انصاف نباش...خواهر خوبم هیچ آدمی دوس نداره که اونی که دوسش داره ناراحت باشه یا به قول تو شور نداشته باشه...تنها کسی که میدونه تو چرا شور نداری شاید من باشم البته تو این فضا...پس به گذشته فک نکن تا آینده به تو فک کنه...
آینده همه نامعلومه ولی میتونه یه آینده نامعلومه خوب باشه نه؟
ههه...از امید که میشه گفت...راحت میشه گفت...شکلک
خوب باش همین!اگه تو خوب بودن کمک خواستی به من بگو...
پاسخ : مررررررسی .....

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/15 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

یوونه حالا کجای کاری!
سنمن بشی چی میگی!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکبزرگ شدن بزرگترین نعمته..هر چی خوبی هست توی بزرگ بودنه گلم..
الان فعلا درگیری کلافه ای..یه چی میگی..وگرنه بزرگ شی لذت زندگی بیشتره عزیز دلم..
اگه میدونستم سسر چی انقدر کلافه ای تو سن 13 سالگی!!!!
من 10 سالی ازت بزرگترم ولی میگم کاش سن تو بودم عزیزکمشکلکشکلکشکلک
لذت ببر از الانت.
اگه به دنیاست که سن من سختتره و اگه به عاشقی که تو سن من بیدادهشکلکشکلکشکلک
اخ چه دنیای قشنگیه.
توش خدا هست.لذت هست.نماز هست.عشق هست.ازدواج هست(البته تو سن بالای 20 سال منظورمه)..درس هست.پدر مادر.وبلاگ...و حتی کوله پشتی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : حرفات قشنگه .....میگذره اما بسختی .....میخام یه مدت بین خودمو وخدا خلوت کنم تاخودمو پیداکنم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/15 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

قربونت بشم نسیمم..من و قهر؟!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
فقط میخوام مجبور شی از کلبه ت بزنی بیرون گلم [بغل]
تازشم وقتی واسم کامنت میگذاری عکسه یه لبخند هست..روش کلیک کن..انیمیشن برات باز میشه عزیزممممممممشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهری من فعلا شوری ندارم که بخوام از کلبه خودم بیرون بزنم

اگه مثل سابق شدم میام بیرون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 1,818
  • بازدید کلی : 11,832