loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 26 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (4)

درختها میمیرند؛

عده ای عصا می شوند و دستی را می گیرند ؛

عده ای تبر می شوند بر نسل خویش ؛

عده ای چوب کبریت می شوند برای سوزاندن تبار خود
و.......
عده ای تخته سیاه میشوند برای تعلیم اندیشه ها .
سرنوشت گاهی خودش رقم میخورد ......

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/25 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

حالا میبینی یه روزی من نبودم پیشت...بعد اطرافت خالی از سکنه دوستای عاقل میشه...از همین الان یاد بگیر رو پای خودت وایستی...خودت عاقل باش...یه وقتی شاید من نباشم خوب...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نگو خداحافظ دلم میگیره ..یاد مرگ میوفتم

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/24 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

سرنوشت واسه کسا و چیزایی که عقل ندارن خودش رقم میخوره....نه واسه آدم عاقل...
پاسخ : من که عقل دارم ودوستای عاقل

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/21 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

آره سرنوشت قدرتمنده
ولی چی؟
پاسخ : ولی میشه سرنوشت راهم عوض کرد....

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/21 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

سلام نسیم خانومی
چه نوشته ی قشنگی شکلک
واقعا سرنوشت خیلی وقتا آدم را اذیت میکنه ها شکلکشکلکشکلک
وبت خیلی خیلی خوشمله
همش میام بهت سر میزنم از این به بعد
پاسخ : فرشته جون لطف داری ...اره سرنوشت خیلی قدرتمنده ولی.........


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,790
  • بازدید کلی : 11,804