loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 50 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (11)

با کدام بال میتوان

 

از زوال روزها وسوزها گریخت؟

 

باکدام اشک میتوان

 

پرده برنگاه خیره زمان کشید

 

با کدام دست میتوان

 

عشق را به بند جاودان کشید

 

با کدام دست؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/11 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

تو مهربونه خودمی ناناسی.شکلکشکلکمگه داریم مگه میشه ت بمونه برا وقتی ک اومد وبم خصوصی داد.شکلکمیگم نسیم،من این همه میام وبت یه وقت تو نیایا..یه وقت نگی کوله پتشی اصلا تو اهل کجای؟چند سالته؟داداش صمیمی مجازی داری ک..منم خواهر مجازیت.شکلکشکلکخوبه خوشگلم؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : توخواهر عزیزمی ....والا خواستم بپرسم گفتم شاید ناراحت بشی

عزیزم میشه توخصوصی خودت بگی

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/11 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

کی گفت الان این کامنته منو عمومی کنی نسیمممممممممممممممممم!!!
کله م کنده ست دختر!! شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مگه من میذارم کسی کوله پشتی عزیزمنو اذیت کنه ؟مگه داریم؟

مگه میشه؟

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/11 و 9:22 دقیقه ارسال شده است

با پسرا صمیمی نشوووو.من خودم هستم برا همه دلتنگی هات و اینا عزیزمشکلک
پاسخ : عزیزم هیچ پسری تو زندگی من نیست ....راستی دلتنگم خیلی

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/07 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

شور نداری؟...مگه میشه شور نداشته باشه...هم شور داری و هم شعور...شعورت که خیلی بالاتر رفته...کم کم از روی مطالبت معلومه شعورت نسبت به یه ماه پیش خیلی بیشتر شده...
من نمیخوام خودمو به زور به تو بقبولونم ولی اگه لازم باشه این کارو میکنم چون تو رو دوست دارم...
پاسخ : تولطف داری ....مگه من چندتا داداش امید دارم ؟منم داداش امیدمو هوارتا دوست دارم ومیدونم باوفاست وابجی کوچیکشا فراموش نمیکنه ..راستی داداشی این عکس را ازدست مبارکم تو
شمال گرفتم.چطوره؟

این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/06/07 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

من عادت به منت کشی ندارم ولی با هرکی که دوسش دارم دعوام میشه بخوام آشتی کنم راحت میگم دوست دارم...خواهر جون دوست دارم میدونی که...بین هر خواهر برادری دعوا میشه نه؟...من غرور دارم تو هم داری ولی همیشه غرور خوب نیست بعضی وقتا هم باید غرور رو کشت...مثه بغتو گلو که بعضی وقتا باید تو گلو شکسته شه و بیرون نیاد غرور هم تو قلب باید کشته شه
پاسخ : غرور ندارم ولی دیگه شوری هم ندارم ..خوش امدی داداش امید

این نظر توسط باران در تاریخ 1394/06/06 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک
عزیزمیشکلک
پاسخ : توهم عزیزدلمیییی

این نظر توسط بهار در تاریخ 1394/06/06 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بودشکلکشکلکشکلک
پاسخ : لطف داری ......

این نظر توسط خانم دکتر در تاریخ 1394/06/05 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم وبت خیلی جالبه شمارو کوله پشتی بهم معرفی کرد خوشحالم که با شما آشنا شدم.
پاسخ : افتخار دادین که امدین....

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/06/04 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

عشق؟عشق به بند کشیده خیلی قشنگتره.
پاسخ : شاید......

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/04 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

بگو بگو همنسفم تو بگو چرا دیگه با دلم راه نمیای
قهر می کنی میری تنها میشم هیچجوری هم که کوتاه نمیای
بهونه میگیری میگیره دلم تا میبینی که پیش تو گیره دلم
میری که بگم نرو عاشقتم میری که بدونی اسیره دلم
مگه نمی دونی درگیر عاشقی ام نمی دونه که یادم رفته کیم
نمی دونی تکه کلام منی نمی تونی از من دل بکنی
بیا که هوا پسه تو دل من بیا که شده جادو دل من
دوست دارمت نمی گم که نری خوب بلدی دلمو ببری
حیفه نگاه نکنی تو چشام خنده نمی مونه روی لبام
هیچی رو دیگه بهونه نکن این دل پاکو دیوونه نکن
از تو به من یه اشاره بسه تا دل من به جنون برسه
مگه نمی دونی درگیر عاشقی ام نمی دونه که یادم رفته کیم
نمی دونی تکه کلام منی نمی تونی از من دل بکنی
بیا که هوا پسه تو دل من بیا که شده جادو دل من
*********************************************
پاسخ : مدتاهاست نه از امدن کسی خوشحال میشوم ونه ازرفتن کسی دلگیر......


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 1,804
  • بازدید کلی : 11,818