loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 38 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (9)

اسمش را می گذاریم دوست مجازی

اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته

خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند

وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد

وقت می گذارد برایم، وقت می گذارم برایش...

نگرانش می شوم

دلتنگش می شوم

وقتی در صحبت هایم به عنوان دوست یاد می شود

مطمئن می شوم که حقیقیست

هر چند کنار هم نباشیم

هر چند صدای هم را هم نشنیده باشیم،

خدای من اونجا یه آدم حقیقی نشسته

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/21 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

چه لاوی ترکیده اینجا..جمع کن بساطو..من اومدم.. شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
خوبه ک خواهر برادر همید ولی گشت ارشادو بپا! شکلکشکلک
نسیم شماره رو ایمیل بده بفرستم..یهو عمومی میکنی استان میشه شکلکشکلک
پاسخ : قربونت برم خواهری ..چشم واست ادرسم میفرستم


ولی بوخدا دختر خوبی شدم عمومی نمیکنم .........

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/20 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

یه کوچولو از ادرس خونه یا مدرسه ت بگو.شاید شد بیام یه سر.منم تهرانم عزیز دلم شکلک
پاسخ : خواهرجونی شمارتو بده واست اس بدمو ادرس بگم اینجا که نمیشه........

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/20 و 1:54 دقیقه ارسال شده است

تو هم مثهه اعضای خونوادمی...یه چی بهت بگم فقط...مدیونی اگه فک کنی که تو روحیت پایینه..تو پر انرژی ترن و وروجک ترین دختر رو زمینی(البته بعد طناز طباطباییشکلک)
عاشقتم خواهری...خیلییییییییییییییییییییییییییییییی تو خوبی...خیلییییییییییییییییییییییییی...مهربونی...خیلیییییییییییییییییییییییی...خوشگلی(به چشم خواهر برادری عشقم)...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : داداشی توهم خیلی خوبی ودرست منو شناختی واگه واقعی منو ببینی خوشحال میشی که خدا بهت یه خواهر کوچلوی وروجک داده .......داداشی من این طنازو میکشم که نفر اول
بشم مثلا الکی ..........

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/18 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

هوشگلم..سلام.
یادت باشه من ازت میخوام بنزنی برون از دخمه وگرنه من از هیچ کسی تقاضا نکردم وبم رو تماشا کنه.حتی ب دوستانی ک میگن آپ شدی کامنت بده بیایم.
ولی تو نفسی خوشمله..
تازشم من گلایه نکمیکنم من دوستت دارم ک میگم بیا و برو بذار روحیه ت برگرده.
حالت رو درک میکنم عسلم.
این کوله پشتی رو هم این جوری نگاه نکن.روزایی ک 380 تا بازدید داشت رو از دست دادی نازنینم.
الان وقت نمیکنم سر بزنم بهش.
دوستت دارم نسیمی.
بدون همه کسی می.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عزیزمی خانومی .....والا من میام وبت

کامنتم میدم نمیدونم چرا میگی نمیام ؟راستش دیگه هروبی برام جالب نیست ...سختگیر

شدم ودارم از حرف زدن باتو وامید لذت میبرم ....راستی من تووامید را خیلی دوست دارم ومثل اعضای خانوادم میمونین

باید حتما ببینمتون البته هروقت که فرصت بود

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/18 و 17:15 دقیقه ارسال شده است

سلام.
نه نسیمم چه اشکالی داره..باز صد رحمت به جناب امید که سری میزنن..شما که کنج ازلت را گزیدی!!خخخخخخ شکلک
میگم که اگه قراره بیاد وبت بگه که این کوله پشتی و اینا کلافه م کرده من کلا حذف شم..وگرنه هر دوی شما مثل خواهر برادرم هستید.
اونم با اییییییین همه اختلاف سنی شکلکشکلکشکلکمثلا من خیلی بزرگم.
باشه نمیرم.هستم.ولی نسیم بیا وبم..بذار ازین حالت رها شی گلم.
جناب امید از شمام ممنونم ک سر میزنید.
پاسخ : عزیزم حق داری گلایه کنی .....چشممم میام

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/17 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

آها...جسارتو خوب اومدی...چه سوتفاهمه.... بگم قشنگ یا زشت ولی همون...
برام مهم نیس بقیه چی فکر میکنن..برام فقط تو مهمی...اینکه تو چی فک میکنی...
همین!
پاسخ : توپسر باهوش ومغرور وجسوری هستی ولی دوس دارم به دوستای من احترام بذاری اگه برات مهمم

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/17 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

من یکم گیج شدم...الان قضیه چیه...یعنی چی تنهامون میزاری...چی میگی؟
پاسخ : چی بگم ؟ نباید میرفتی وب کوله پشتی ....جسارت وکنجکاوی تو

باعث سوتفاهم شده

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/16 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.هم به نسیم هم به اقا امید.
من اگه حرفی میزنم چون میدونم اخر مسیری ک تو دنیای مجازی هست چیه!
وگرنه نه قصد ناراحتی دارم نه قصد آزار.
بخواید من تنهاتونمیذارم .با هر دوتون هستم.
منتظرم ج بدید.
هم نسیم هم اقا امید.
فعلا
پاسخ : کوله پشتی عزیزم توادم خوبی هستی ومیخایی کمک کنی من

راه درست رابرم ومن صمیمانه ازت ممنونم

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/16 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

یکی از بهترین پستات شاید هم بهترین پستت...واقعا عالی بود...
مهتاب اسمتو پاک نکردی...فقط میخواستی حرف من نشه...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 1,650
  • بازدید کلی : 11,664