loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 27 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (2)

ای که تقدیر تورا ازمن دور ساخت              سلام!

نامه ای دارم ازفاصله ها.....          چندشب بود که من خواب تورامی دیدم

خواب دیدم که فراری هستی

می گریزی ازشهر!

پاسبانان همه جا عکس تورا می کوبند

                                             جارچی ها همه نام تورا میخوانند

                        درهمه کوی و گذر غبضه ی تبعید توبود

      متهم:قاتل گل های سفید                              جایزه:یک گل رز

                              وتو میدانی که من عاشق گلهای رزم!

نگرانت شده ام...             بی جوابم مگذار.             پشت پاکت بنویس:

               متهم قاتل گلهای سفید

                       وتو میدانی که من عاشق گلهای رزم!!!!!!!



خدایا کمکم کن اگرجایی چیزی شکستم 

دل نباشد...!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/01 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

موفق باشی جیگر شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرررررررسی

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/01 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

الهیییییییییی آمین.
آخ از عشق نگو ک دلم خونه.!!!!دلم خون نیستا دلم خونه یعنی گذاشتمش تو خونه ک عاشق نشه.خخخشکلکشکلکشکلکدر دوران تنبیه ب سر میبره شکلکشکلک
پاسخ : واسه منم دیگه عاشقی تموم شددددددددد........پیش بسوی اینده واهدافم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 1,575
  • بازدید کلی : 11,589