loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 34 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (4)



برای همسایه ای که نان مرا ربود نان ،

برای دوستی که قلب مرا شکست مهربانی ،

برای آن که روح مرا آزرد بخشایش ،

و برای خویشتن خویش آگاهی و عشق می‌طلبم .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/05/05 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

فیلم؟...چه فیلمایی دیدی مثلا؟...
کارخونه هم خوبه...باس یاد بگیری دیگه...اتفاقا منم امروز مامانم نبود خودم برنج ساختم...
حالا ازش عکس گرفتم شد برات میفرستم...
راستی کلاس چی میری...
زندگی رو هم...هیچی بهتره نگم...مودب باشم...
شکلک
پاسخ : کلاس چگونه یک پسر به نام امید را تحمل کنیم؟

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/05/05 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

اگه آگاهی داشتی اون دو تا دعای اولو نمیکری...
خوبه بعد گفتی خدایا برای خویشتن آگاهی...
آفرین...
خوبی؟
چه خبر؟
ههه...
پاسخ : خوبم ...کلاس میرم ...فیلم میبنم ...اهنگ گوش میدم ...کارخونه

کم وبیش کمک میکنم ...مطالعه میکنم ...تفریح میکنم واز همه

مهمتر زندگی میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 1,772
  • بازدید کلی : 11,786