loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 36 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (6)

عاشق زنی مشو که می خواند
که زیاد گوش می دهد
زنی که می نویسد
عاشق زنی مشو که فرهیخته است
افسونگر، وهم آگین، دیوانه
عاشق زنی مشو که می اندیشد
که می داند که داناست، که توانِ پرواز دارد
به زنی که خود را باور دارد
عاشق زنی مشو که هنگام عشق ورزیدن می خندد یا می گرید
که قادر است روحش را به جسم بدل کند
و از آن بیشتر عاشق شعر است
(اینان خطرناک ترین ها هستند)
و یا زنی که می تواند نیم ساعت مقابل یک نقاشی بایستد
و یا که توان زیستن بدون موسیقی را ندارد
عاشق زنی مشو که پُر، مفرح، هشیار، نافرمان و جواب ده است
که پیش نیاید که هرگز عاشق این چنین زنی شوی
چرا که وقتی عاشق زنی از این دست می شوی
که با تو بماند یا نه
که عاشق تو باشد یا نه
ازاینگونه زن بازگشتِ به عقب ممکن نیست
هرگز

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/25 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

ما نه...بقیه بدش میکنن...بعد من کی گفتم بده...گفتم جوک و خنده است...
پ.ن:نه اینکه بقیه خیلی تقاضای جوک و خنده کرده بودن ازت...
پاسخ : عاشقانه را بیشتر از طنز دوست دارم .....

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/06/24 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

عاشق زن مشو...دقیقا....به نکته بسیار مهمی اشاره کردی...آدم باید عاشق دختر بشه نه زن...البته 90 % مردها...عذر میخوام پسرها اینجورین...
پ.ن:خود عشق و عاشقی جوک و خندس دیگه...شکلکشکلکشکلک
پاسخ : امید خود عشق بد نیست ما بدش میکنیم ......

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/23 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

سلام صبحت به خیر
ایول دیگه خنده دار می نویسی؟ آخ جون من جوک های قشنگ و عکس های خوب دوس دارم
چقدر خوب که دیگه دلت میخاد خدایی بنویسی و جوک و خنده دار بنویسی
این کوله پشتی جدی جدی معلمه ها من فکر کردم الکی میگه
بیا هردوتایی به حرفاش گوش کنیم فکر کنم درست بگه
راسی نسیم خانومی برا امسال چادر رفتم خریدمشکلک
پاسخ : مبارکت باشه ..منم چادر دارم

این نظر توسط اميدوارباش در تاریخ 1394/06/23 و 8:11 دقیقه ارسال شده است

...........@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
پاسخ : امممممدم

این نظر توسط کوله پشتی در تاریخ 1394/06/22 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

شیش تا جوک بذار دختر..خفه شدم انقدر عاشقانه نوشتییییییییییییییییییییییییییییییییی.شکلک
من پیرم تو عاشقی..ته نداره رها کنننننننننننننننننن شکلکشکلکشکلکشکلکپست بعی عاشقانه باشه مثل همین نمیخونم..گوشم پره ازینااااا..از عشق بدم میاد.
تودوست داری بنویس ولی به من بگو این جوری میخوای خودتو پیدا کنی؟!!!!!!!!!!
فقط اینو جواب بده اگه میتونی..شکلکشکلک
خوشگله من.جیگرم.دلبرم.نازم.عشقم.عسلم.نازم.پرتقالیه من.هیژیلی..اوجویی..ناناز.مهربونم.علوسکی خودم..خوشگله من..خواهر نازنینم..اگه خودتو نجات دادی این روزا دادی.وگرنه قید امسال تحصیلی رو بزن!
من تدریس خصوصی میکنم.حال شاگردامو متوجه میشم.
تو هم همسن اونایی و بیشتر اینکه مثل آبجی نداشتمی. نفسم برا نجات تلاش کن.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چشممممم رفتم توفاز خنده ........قربون خانم معلم خودم برم

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1394/06/22 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

ااااوووووههههه یه دست و یه جیغ و یه هورا به افتخار نسیم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
عالی نوشتی خیلی خوشجل و خوب فک کنم همه چیزایی که خودت هستیا نوشتی و آخر گفتی عاشق نشن آره؟شکلک
اصلا عاشقی خیلی خطرناکه به خصوص وقتی که نمیشه ازش برگشت
پاسخ : درسته مردها زنهای باهوش را دوست ندارن ......بوخدا دیگه عاشق نیستم ...اینجانب معتاد عشق شدم ولی الان پاکم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 1,721
  • بازدید کلی : 11,735