loading...
شمعی در باد
نسیم بازدید : 46 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (2)

تنهایی را دوست دارم  زیرا دروغی در آن نیست

 

تنهایی را دوست دارم زیرا خود او هم تنهاست

 

تنهایی را دوست دارم زیرا ( بی وفا ) نیست

 

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست

 

تنهایی را دوست دارم زیرا ( تجربه ) کرده ام

 

تنهایی را دوست دارم زیرا 

 

دل های شکسته همه تنهایند...

 

**********************************

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/04/30 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

نصیحت؟...یه حرف دوستانه بود همین!

یکی باید خود منو نصیحت کنه ........

پاسخ : مرسی داداش امید

این نظر توسط Omid در تاریخ 1394/04/30 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

فوق العاده ست تنهایی لگه واقعا تنها باشی...نه تو حضور دیگران...
پاسخ : مرسی از نصیحتت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 1,735
  • بازدید کلی : 11,749