loading...
شمعی در باد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/05/05 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

خوب خوبه یه کار مفید تو این دنیا میکنم...کم کم داشتم نگران میشدم از بی فایده بودن...
فقط نگفت کی من تو رو دق میدم...
راستی کد چت گیر نیوردی؟
پاسخ : میترسم کد چت بذارم از دستت دق مرگ بشم

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/05/04 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

البته این سوال ذهن خودمم خیلی مشغول کرده...به تو گفت خدا قول بده به منم بگی...
پاسخ : خدا تورا خلق کرده ابجی کوچیکت که من باشما دق بدی .....همه بدونن من اگه جوون مرگ شدم از دست

داداش امیدمه

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/05/04 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

اصن گیریم گشت ارشاد هم گیر نده...اندازت کیست...نه جون من این اندازت....نه تو رو خدا...ای بابا یه چی میگیا
پاسخ : منظورم مدلش بود نه اندازش ........ای خدا این امید را چرا خلق کردی؟

این نظر توسط omid در تاریخ 1394/05/03 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

خوب یه چی بزار که باور کردنی باشه...اصن تو تو این جا میشی...نمیشی که...
تازه اگه هم اندازت باشه گشت ارشاد میاد سراغت...
پاسخ : وای امید کچلم کردی .....لباس تولد من تو خونه چه ربطی به

گشت ارشاد داره؟دلم میخاد تو خونه اینو بپوشم نه بیرون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 312
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 1,642
  • بازدید کلی : 11,656